poniedziałek, 14 grudnia 2009

Temat 7 - Wczoraj :)

Kolejny miesiąc, kolejne wyzwanie interpretacyjne. Co prawda sezon świąteczny - a zarazem grupowy - wielu z nas dał się we znaki, ale prace, które do nas napłynęły były istnym balsamem na nasze udręczone dusze :)
Dziękujemy serdecznie!!!

Dla przypomnienia podajemy temat, który przygotowała dla nas Amber
oraz cytat z nim powiązany: fragment wiersza Teofila Lenartowicza "Wczora i dziś"

"Wczora tu jeszcze śród cichej dąbrowy
Wesołe trzody becząc w pole biegły,
Na wzgórku sterczał kościół modrzewiowy,
Którego lipy miodopłynne strzegły,
Piosenka brzmiała za wioską szczęśliwa.
Spętany konik pobrzękiwał pety,
Wczora tu jeszcze rolnik marzył żniwa
I ową radość doroczną we sprzęty..."

A tak wyglądają interpretacje Tematu....hmm..dość swobodne tym razem :)

Amber:
“Ostatnio często myślę o przeszłości – trudno powiedzieć, czy to z powodu wieku, czy może dlatego, ze po 20 latach na “obczyźnie” tęsknota za rodzina i przyjaciółmi z lat dziecięcych coraz bardziej daje się we znaki. Moje myśli i nastroje zazwyczaj przelewam na papier, dlatego postanowiłam oscrapowac swoje własne fotki z przed 42 lat. Całość miała być w stylu vintage, ale, jak zwykle, wyszło coś innego – bo jest i trochę z shabby chic , a ramka, ażurowe kwiaty i narożniki to nowoczesne dodatki metalowe, pokryte pudrem do embossingu.
Tytuł: “Pamiętam, jakby było wczoraj – wiosenny dzień w 1968 roku i mojego tatę, robiącego mi te zdjecia”.


Fryne: a ja znowuż poepatuję swoim macierzyństwem :)
Myślę, że każda matka, która spojrzy na moją pracę i jej tytuł "Zaledwie wczoraj" zrozumie...



Finn:
Wczoraj... i przedwczoraj i jeszcze przed, przedwczoraj... czyli smutne życie psa zaganianych ostatnio niemożliwie właścicieli. Tym razem powrót do klasycznej scrapowej formy i dość może nietypowa perspektywa... ale zabawa to zabawa :)

Znowu sama -  home alone again

Piekielna Owca:
podchodziłam do tematu jak zwykle czyli jak pies do jeża. Rozgrzebałam chyba z 8 prac. Az w końcu usiadłam pocięłam pokleiłam poszargałam lekko i wydłubało się to to . "Generalnie moje wczoraj na maksa nudne znów ja i M i znów o tym jak to się kochamy i bla bla bla... do znudzenia tak mogę ;)


Asia (Sporynosek):
W załączeniu - mój pierwszy "wyzwaniowy" scrap. Już dawno chciałam zrobić coś "vintage", a hasło "wczoraj" zainspirowało mnie do wykorzystania tego starego zdjęcia; rok 1953 - niby nie tak dawno temu, a jednak dla mnie, urodzonej na początku lat 80. to kawał czasu temu...

Tymonsyl:



2:16:


Brises:


Mamami:


I na koniec oczywiscie... zapraszamy do kolejnej edycji zabawy :)
Przypominamy o zgłaszaniu się do kolejnej edycji zabawy - oto zasady:
- zgłaszamy się do kolejnej edycji wyzwania zostawiając komentarz z adresem mailowym pod tym właśnie postem - bardzo ułatwi nam to późniejszą orientację i nie ominięcie jakiejś zagubionej duszyczki.
- do każdej edycji zgłaszamy się osobno - naprawdę bardzo nam to pomaga.
- na Waszą skrzynkę mailową zostanie rozesłany kolejny temat z cytatem - pozostawiając około 2 tyg na wykonanie pracy - w dowolnej technice rękodzielniczej.
- na zgłoszenia do kolejnej edycji czekamy do 26.12.2009
- prace na swoich blogach publikujemy po opublikowaniu ich na Craftowie.

Czekamy na opinie i zgłoszenia!

Z grudniowym pozdrowieniem :*

20 komentarzy:

Tores- pisze...

No proszę, tym razem nie znałam tematu, a i tak zrobiłam pasującego skrapa :)
http://warsztat.pucia.pl/2009/12/10/pare-slow-o-sobie/

To już do kolejnej edycji znowu się zgłaszam, co mi tam. Poproszę na magda@list.pl

Kasia pisze...

ja też się zgłaszam, kaszellek87@yahoo.com chociaż do tej edycji nie wyrobiłam się czasowo, może następna sie uda ;) świetne prace dziewczyny!

Olga Heldwein pisze...

a można sie zgłosić permanentnie? :D ja bym chciala....


no ale nic :D
finn jak zawsze mnei zaryła praca :D

fryniastej praca super z oddziaływaniem na moj instynkt macierzynski ;)

kasiekw pisze...

zgłaszam sie jak najbardzoej do kolejnej edycji
kwasilewska78@gmail.com

mamami pisze...

i ja sie zgłaszam do następnego mamami@gazeta.pl

magda pisze...

ja też się zgłaszam zwłaszcza, że po świętach odzyskam swój scrapowy bałagan.

magda.flynn@yahoo.com

Anna Zaprzelska pisze...

I ja też:)
brises@wp.pl

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

się zgłaszam
e.mroz@poczta.onet.pl

Kasia pisze...

a co mi tam, mimo, że ze mnie mega laik spróbuję;)

katarynkaja@gmail.com

druga szesnaście pisze...

właśnie ta "swoboda" w podejściu do tematu i mnogość interpretacji jest największym magnesem craftowa.

też chcę jeszcze.
c_queen@o2.pl

Sagitta pisze...

ja tez się zgłaszam
sagitta123@wp.pl

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

mogę prosić o dołączenie mojej pracy spóźnionej? :)))

WiKKori pisze...

Witam

Gratuluję twórczego entuzjazmu!
Zgłaszam się do kolejnej edycji wyzwań Craftowa
wikk77@gmail.com

joaleks pisze...

To ja chcę znów:) Spodobało mi się:)

sporynosek@gmail.com

Dzięki!

joaleks pisze...

Ja chcę raz jeszcze:) Spodobało mi się:)

sporynosek@gmail.com

Dzięki!

tymonsyl pisze...

ja też się melduję:)
tymonsyl@gazeta.pl

After pisze...

Ja wiem, że dziś już 27 grudnia... ale może mogłabym jeszcze dołączyć do kolejnej edycji Wyzwania interpretacyjnego, jako taka "zagubiona duszyczka" ? :-)

afterr@wp.pl

skrzatka pisze...

After, przebiłam Cię: w grudniu nie wyrobiłam się ani z wyzwaniem ani z zapisem na kolejne, ale skoro temat jeszcze nie rozesłany, to uprzejmie proszę mnie uwzględnić :)

skrzatka pisze...

Po 15 dniach... jest: http://skrzatka.blogspot.com/2009/12/71-wczoraj-interpretownia.html#comments
skrzat.ka małpa wp.pl

Michelle pisze...

Ominęła mnie ta edycja, mogę jeszcze dołączyć do kolejnej?
michelle(at)schowek.net