poniedziałek, 23 lutego 2009

Scrap-montownia - wyzwanie Uhakowe / Scrap-mounting - UHK's challenge

Pamiętacie naszą przeobrażoną Scrap-montownię sprzed miesiąca, czyli wyzwanie ze zdjęciami Agnieszki-Anny?
Dzisiaj przyszedł czas na prezentację drugiej tury.
Tym razem cudne zdjęcia (w liczbie trzech dokładnie) udostępniła nam UHK.

Do you remember our changed Scrap-mounting section published last month with Agnieszka-Anna's photos?
Today is the day of showing you the second turn.
This time we had to prepare an LO with beautiful UHK's photos (she gave us 3 of them).

Oto efekty naszych zmagań:
Here is the effect of our struggle with them :) :

Agnieszka-Anna
Skojarzenie z wodą i podwodnym światem było dla mnie oczywiste. Małe dziewczynki zaglądające w wodę na pewno widzą tam piękny syreni świat. Kolorowy i mieniący się. I taką też starałam się zrobić moją pracę.
Wykorzystałam wydrukowane papiery z zestawu "Follow me".

It was an obvious association: water and underwater world. Little girls peeping into water see the beautiful world of sirens for sure. The world of colour and glimmer. And that's how my work was meant to look like.
I used printed papers from the 'Follow'me" kit.


Finnabair
Kiedy zobaczyłam zdjęcia, na których dwie dziewuszki brodzą w wodzie od razu moim pierwszym skojarzeniem były flamingi z papierów BG Sugared. Idąc tym tropem podrasowałam nieco jedno ze zdjęć i dobrałam dość ciemne papiery...flamingi w końcu wyladowały na zawieszanym tagu :)
Myślę, że jest słodko, choć może nie za słodko...słodycze to c
hyba niekoniecznie moja domena :)

When I saw the photos
with two girls paddling in water I remembered flamingos from BG Sugared papers. I changed of of the photos a little bit in PS and chose quite dark papers. Flamingos finally ended on a tag :)
I think this LO is sweet, but not too sweet ... since sweets are not my domain :)



Fryne
Skrap dla Uhaka miał być oczywiście brązowy. Oczywiście...
Ale jakoś tak te zdjęcia wywołały we mnie skojarzenia z pustą plażą - cichą i wypaloną słońcem - no i oczywiście z dzieciakami, które z każdej nadkruszonej muszelki robią nie lada znalezisko :)
I nagle zrobiło się biało...

This LO for UHK should be brown of course...
But the photos reminded me of empty beach - quiet and schorched - and of little children who pretend every broken shell is a great finding :)
And suddenly the LO turned white...


Gulka
Zdjęcia UHK piękne, możliwości wiele, pomysłów kilka. Dziewczynki bawiące się w wodzie od razu skojarzyły mi się z małymi wróżkami i w końcu wyszedł taki odrealniony, trochę bajkowy obrazek :)

The photos of UHK are beautiful, giving lots of possibilities of interpretation, and many ideas. Girls playing in water made me think about little fairies and finally I made an unreal, fairy-tale picture :)


Moniq75k
Nie jestem do końca zadowolona ze swojej pracy... Zdjęcia cudne, a moja ich oprawa - no cóż. Dowód na to, że nie zawsze jest się w formie :)

I'm not fully satisfied with my work... The photos are great, unfortunately my LO isn't. Which proves that not every day I'm in good form :)


UHK
Fajnie się skrapowało.
It's been a great fun making this LO.


Czekamy na Wasze komentarze :)
We're awaiting your comments :)


Jeżeli macie ochotę zapraszamy do wykonania skrapa z mapki, tym razem wg pracy Finn.
We kindly invite you to use Finnabairs' map while preparing a LO.

19 komentarzy:

Bea pisze...

o rety, ale cudnie zaszalałyście!!!
morski agnieszki- anny powalający ON ŻYJE!!!! PŁYNIE!!! WIATR TAM WIEJE!!!!!!! FInn, flamingi, fajno!!! Fryne plażą ze starego filmu też mnei powaliłaś!!!Gilka, niesamowita fantazja!!!!
Moniq75k basniowo! A UHK uhakatowo ;) hahha
Super montowanie!!!

Unknown pisze...

Piękne są te Wasze prace, najbradziej do gustu przypadła mi praca Gulki - jest jak z innej bajki.

Karola Witczak pisze...

Wszystkie prace świetne, zdjęcia piękne - dające się interpretować w różne strony jak widać na załączonych obrazkach - rewelacyjne, serio, serio! Ogromnie lubię oglądać Wasze zmontowane prace!

Zielona pisze...

Fantastyczne uczucie oglądać kilka całkiem różnych prac z takimi samymi zdjęciami :) Ile różnych interpretacji tematu... Jesteście the best :D

Nulka pisze...

AA bajecznie i fantazyjnie :)
ale Gulka podbiła me serducho o.O
coś przefantastycznego!

karikara pisze...

Wszystkie BOSKIE, bez wyjątku.
Prace z energią i o to chodzi.
Pozdr

rosaliaa pisze...

ubóstwiam was.. fajnie się patrzy, ogląda i porównuje wasze interpretacje, niby różne, a chyba w zamyśle ciut podobne. podobają mi się naprawdę wszystkie bez wyjątku.. każda praca zasługuje na serię achów i ochów... ale jeśli już upieracie się żeby kogoś wyróznić (hę? :D) to wybieram agnieszkę - annę i gulkę za ten właśnie wielki skrawek baśni i magiczności użyty w interpretacji :D

BETIK pisze...

Chciałoby się napisać coś niebanalnego, ale nie wychodzi... Napiszę zatem tylko: PIĘKNE PRACE!!!

Filka pisze...

AA i Gulki mnie powaliły!
one żyją :O


ps. ukradłam je... sorki :)))

Anna-Maria pisze...

Agnieszka-Anna i Fryne powaliły mnie na kolana! Agnieszk0 - przepieknie wykorzystałaś swoje papiery :) ja najprawdopodobniej nie wpadłabym na taką gamę kolorystyczną przy takiej tematyce - stworzyłaś nowy świat - podwodne pastele z zaskakującym fioletem... cuowny scrap, a przy tym niezwkle kobiecy.
Fryne - Twoje białe cudo zlicznymi szczegolami jest fantastyczne. po kilku całkiem białych albumach na chrzciny wiem jak trodno jest dobrać biele o podobnej temperaturze i rżnych fakturach - obia udalo się to znakomicie - efekt jest powalający - zakochałam sie w tej pracy.
ale całkoicie i bezapelacyjnie zaskoczyla mnie praca Gulki! u niej to zawsze cisza, cisza, cisza... i JEB! No żesz Ty babo jedna; jests niesamowita - uciekasz wszelkim konwencjom na koniec świata i wpadasz niezwykłą baśń! Ja Ci zdjęcie zaraz jakieś wysylam i proszę o taki bajkowy obraz, bo chce żeby zawisł taki nad łóżeczkiem mojego synka :)
reszta dzeiwczyn równiez stworzyła piękne prace, niestety przy powyższych wymiataczkach zabrakło mi już słów, którymi mogłabym Was obdarowac. każda praca jest wyjątkowa i oprawia te piekne zdjęcia czarodziejsko... no ale Gulka najbardziej czarodziejsko:)))))

Agato.Art pisze...

ale piękne:)najbardziej mi się podoba scrap Gulki ,rzeczywiście bajkowy:)

Brahdelt pisze...

Praca Agnieszki-Anny wspaniała ze względu na umiejętną pracę z fakturami (no, i temat mojego ukochanego morza! *^v^*), za to Gulka sięgnęła do stylistyki kojarzącej mi się z "Cyberiadą" Lema i przywołała dziecęce wspomnienia. Obrazek UHK bardzo ciepły, nastrojowy.

Anonimowy pisze...

Piękne prace, a najbardziej podoba mi się ostatnia. I jakie cudowne zdjęcie!!!!

Anonimowy pisze...

Prace Agnieszki-Anny i Fryne to moje faworytki :)

Tores- pisze...

W pierwszej chwili byłam zaskoczona, że skrap Agnieszki-Anny jest taki lekki, jasny, przejrzysty i pogodny. Ale przypomniało mi się, jak kiedyś oskrapowała moją Hanię, robiąc z niej skrzata :) Strasznie, strasznie mi się ta strona jej twórczej osobowości podoba :)

OriBella pisze...

Przepiękne prace, oczu oderwać nie można. Mnie najbardziej spodobała się Agnieszki-Anny, niesamowita:)

UHK Gallery pisze...

No tak oglądam i oglądam a nic nie napisałam - dziewczyny jesteście CUDNE, rzeczywiście tak jak pisała Aga - niesamowite przeżycie jak się tak swoje zdjęcie widzi na kilka sposobów zmontowane. Piękne prace i juz się doczekać nie mogę kiedy do mnie dotrą...

:*

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

gulkowy świat urzekł mnie najbardziej, zaczarował i oczarował!!!!

JaneB pisze...

Piekne prace! Wszystkie!