czwartek, 18 grudnia 2008

Nula vel Babsko - portret


1. kim jestem? / who am I?

Przede wszystkim matką. Ale również żoną, córką, siostrą... po prostu szczęśliwą kobietą :)

2. kim byłabym, gdybym nie była tym, kim jestem? / who you would be if you weren't yourself?

Nie mam pojęcia :) Ale chyba nie chciałabym być kimś kim nie jestem.

3. moje ulubione zajęcie / the thing to do that I like best

Ja + aparat :) I nie wyobrażam sobie niedzieli bez krótkiej drzemki.

4. moja główna zaleta/wada / my main advantage/disadvantage

Oj, nie lubię takich pytań :)) Kojarzą mi się z rozmową kwalifikacyjną hahaha. No ale jeśli muszę to cenię w sobie dystans do samej siebie a ganię wrodzone spóźnialstwo :)

5. czego w życiu potrzebuję najbardziej? / what I need most in life?

Powietrza! Możliwości złapania oddechu... takiego wielkim haustem, żeby pobudzić się do dalszej pracy i dążenia do celu. I oczywiście bliskości osób, które kocham.

6. bez czego nie siadam do kraftowego stołu? what are the things I find indispensable at my crafts table?

Bez muzyki w uszach i kubka herbaty :)

7. ulubione produkty/techniki kraftowe / my favourite craft products&techniques

Zmienia się to u mnie jak w kalejdoskopie :) Od dłuższego czasu jednakże uwielbiam wszelkiego rodzaju ścinki :) Stemple to chyba oczywiste, bo któż ich nie kocha? Jeśli chodzi o techniki to wprost uwielbiam mixed-media z zaznaczeniem, że uwielbiam oglądać a stracha mam coś wykonać w tej technice :)

8. skąd czerpię natchnienie? / where I seek inspiration?

Z całej plejady cudownych polskich scraperek, z życia codziennego czerpię garściami, z kolorów - z połączeń kolorów spotykanych w najmniej spodziewanych miejscach, z migawek zatrzymanych w pamięci, z treści utworów, które grają w uszach...

9. co mnie kusi / czego jeszcze nie spróbowałam, a chciałabym? what tempts me / what I would like to try?

Kusi bardzo wiele :) Kusi mixed, kusi decu-scrap, kuszą inky :) Sądze jednak, że jestem jeszcze za maluczka, żeby się porywać na te techniki...

10. moje dzieło, które lubię najbardziej (dlaczego?) / my work I like best (and why?)

Takie, które będę lubieć najbardziej to jeszcze nie powstało. Uwielbiam scrapy z wyzwań tematycznych oraz z wyzwań kolorystycznych z Eight, bo dzięki temu mogę się "pobawić" scrapem :) Są jednak trzy takie "debesty" do których mam sentyment :)



2 komentarze:

Nowalinka pisze...

Zdolna z Niej Babka bez dwóch zdań :))

gulka pisze...

inteligenta, zdolna, mądra i do tego piękna, cholercia.. :)))) :*