wtorek, 21 kwietnia 2009

Książka - inaczej :) A book ina different way :)

Kurs Moniq na "Maltretowane książki" okazał się inspiracyjnym strzałem w dziesiątkę - pojawiły się już inspirowane nim prace - i pojawiają się nadal:) Ostatnio w naszej skrzynce mailowej znalazłyśmy piękną interpretację.
Moniq's tutorial for an "Altered book" was inspirational again - just look at Gosiulaart's project - isn't it amazing?

Gosiulaart napisała:
Jak zobaczyłam te wycinankowe książki to mnie powaliło, świetny pomysł. Postanowiłam coś i ja wydłubać i się pochwalić. To tylko próbka, wycinana tępym trochę narzędziem w rozpadającej się dosłownie książce. Twarz przykleiłam oddzielnie bez czcionki i namalowałam akwarelą. Niestety mało przestrzenne wyszło, ale to była próba, następnym razem będę robić to trochę inaczej. Bardzo mi się to spodobało i pewnie jeszcze coś zrobię, bo technika inspirująca. Dzięki za takie pomysły dziewczyny!
She wrote:
Whan I saw these altered boks I was tyhrilled by the idea. I've decided to try by myself - it's just a first trying - but i know that I'll do some more! The face is a separate painted part , sticked in the end, I know it is not dimensional enough, but next time I won't do so many mistakes:)
Thank s for ani inspiration!


Zapraszamy serdecznie do odwiedzenia bloga autorstwa tej zdolnej kobiety - będzie jej na pewno bardzo miło, jak napiszecie, co sądzicie o tym pomyśle:)
You may want to visit her blog - if so let her know what you think - she'll appreciate it!

4 komentarze:

Francais pisze...

Nie umiem pojąć w jaki sposób to jest zrobione, ale jest naprawdę piękne.

moniq75k pisze...

Jestem oczarowana !!!! Jeśli to debiut w maltretowaniu książek, to aż drżę jak pomyślę, co będzie dalej... Piękne!!!!

cynka pisze...

nie wiem jaka to książka, ale teraz do rangi sacrum urosła...PIĘKNE

trendyforyou pisze...

Witam ,proszę zajrzeć do mnie ,czeka niespodzianka:*
miłego dnia